سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آوای غدیر
با هرکه دوستی می کنید، در راه خدا دوستی کنید و با هرکه دشمنی می کنید، در راه خدا دشمنی کنید . [امام علی علیه السلام]

!   روز قدس

    روز قدس امسال نیز طبق سالهای گذشته برای انجام تکلیف و شکرانه حیات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه خانواده، راهی خیابان آزادی شدیم. از تقاطع بهبودی به بعد گروه ها و مردم را می شد به صورت منسجم دید و ما هم جزئی از این مردم و دریای خروشان امّت اسلامی شدیم.

در طول راه، در یکی، دو نقطه عدّه ای از سبز پوشان که تعدادشان از بیست نفرهم فراتر نمی رفت، حضور داشتند که از تقاطع دکتر قریب تعدادشان بیشتر می شد تا سر خیابان جمالزاده، امّا خیل عظیم نیروهای ارزشی جائی برای عرض اندام جدی برایشان باقی نمی گذاشت و در میان اقیانوس امّتِ حزب الله، گم شده بودند.

امروز سنگ محکی بود برای این افراد و حامیان پشتِ پرده آنان.

 به نظرم نامگذاری خوارج، برای این افراد درست نیست و تنها شباهت آنان، «قرآن بر سر نیزه» و« استفاده از مقدّسات» برای رسیدن به اهدافشان است؛

حضرت علی (علیه السلام) خوارج را « افرادی که به دنبال حق هستند ولی راه را اشتباه رفته اند» معرفی می فرمایند و ابن عباس در خصوص خوارج می گوید: «پیشانی شان از شدّت سجده پینه بسته ، کف دستان و سر زانوهایشان از زیادی عبادت تاول زده است و لباس آنها شبیه لباس زاهدان می باشد.»

امّا امروز چیزی که در این جمعیت دیده نمی شد تقیّد و حتی ظاهر مذهبی بود، چه رسد به دنبال حق بودن.

استفاده از تصویر بنیانگذار روز با عظمت قدس، در بین تصویر موسوی و کروبی ( که بزرگترین جفا به امام راحل (ره) می باشد) و شعارهای« بسیجی حیا کن، اسرائیل را رها کن» و« نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» چه تعریفی دارد جز آنکه، عنوان منافق، برازنده شخصیّت این افراد می باشد و داغ ننگی است که تا پایان تاریخ بر پیشانی موسوی – خاتمی – کروبی و... خواهد ماند.

آنها بسیجی را جیره خوار می نامیدند!! نمی دانم شاید این رقم های 25 و 75 و 100 میلیون دلارهائی که اربابانشان برای نابودی نظام هزینه می کنند، به جیب بسیجی می رود؟؟!! اما یک چیزی را می دانم، اگر همین بسیجی نبود شاید امروز ناموس شما باده گردان مجالس شیوخ عرب بودند.

آنروز که گفتند آغاجاری گفته است:« با انتصاب خاتمی یکی از پایه های ولایت فقیه را زدیم و با انتصاب میر حسین باقیمانده آنرا نابود می کنیم» راستش باورش برایم آسان نبود، امّا امروز مشخص شد که صحنه گردانهای منافق ِ اغتشاش به چیزی جز حذف این ستون عظیم انقلاب ( ولایت فقیه که انقلاب و نظام بدون آن هیچ فرقی با نظام های شاهنشاهی و ... نخواهد داشت) رضایت نخواهند داد.

ولی کور خوانده اند و هنوز خروش حزب ا... و بسیجی را ندیده اند، زیرا سربازان ولایت، مطیع مولایشان هستند و تخطـّی از دستور « ولی امر» را حرام می دانند، امّا در عین حال منتظر یک اشاره از سیّد علی ( که جانم فدای او باد ) هستند تا طومار زندگی ننگین شان را درهم بپیچند.



¤ علی اکبر کلاته سیفری | جمعه 88/6/27 ::  ساعت 11:57 عصر

?  نوشته های دیگران []


!   لیست کل یادداشت های این وبلاگ

طراح قالب: پارسی بلاگ
جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
log

this site
other sites


1-یک ساعت عقربه دار ساده ولی زیبا.